Hei rakas päiväkirja! Rafael-myrsky riehui tänään eri puolilla Suomea. Minun elämäni on semmoista, että välillä teen työtä ja välillä opiskelen. Vähän juoksenkin. Kuppiakin tulee otettua melko tasaisesti. Kunto ei ole entinen. Taideharrastuksen kautta olen saanut joitakin uusia tuttavia. Joskus tuntuu, että joutuu jakamaan itseään vähän liian monelle ihmiselle, tarkoitan henkisellä tasolla. Minulla oli tuossa hiljattain "suhde", jota toinen osapuoli lienee pitänyt seurusteluna, mutta minä en sitä oikein ikinä osannut ottaa sillä tavalla. Vuosi sitten taas oli hyvinkin tiivis suhde erääseen taidelukion abiin, mutta jälleen kerran osoittautui, ettei ikäero ja elämäntavan erilaisuus välttämättä oikein toimi. Tai en minä tiedä, ehkä olen vain mitätön luuseri. Kyllä tässä iässä pitäisi olla jo koulutus ja ammatti jne. Ikätoverit luo jossain uraa. No, potkinpa eteenpäin niillä eväin, mitä olen itselleni järjestänyt.